sobota, 9 listopada 2013

Galeria Anke :)

Cześć wszystkim :D
I jak wam mija sobota ?
Od rana pada dlatego postanowiłam w końcu wziąć się za referat z technologi, godzina pracy, ale moje "zasady bezpieczeństwa i higieny pracy w pracach na wysokości, na rusztowaniach i podestach roboczych" nareszcie gotowe! Jestem taka szczęśliwa :3 teraz tylko reszta zadań i naaauka. Kocham szkołe </3
Juro urodziny mamy, więc znów cała rodzina się zjedzie... jej.

Tymczasem robiąc porządki dzisiaj pod rękę wpadła mi moja teczka z rysunkami i postanowiłam żeby kilka z nich ujrzało światło dzienne :) Szału nie ma xD
Drewniak was wiata ! :D

Obrazek średnio mi się podoba, ale jesem dumna z DRZEWA <3, kredki akwarelowe, A4

Obrazek jak widać z 2012 roku... Mam do niego sentyment :3, węgiel, A4

Mój drewniak :D , ołówek, A4


Wczoraj mi się nudziło i skończyłam moją pandzie :3 "give me a panda, bicz", kredki, cienkopis czarny, A4

Farby akwarelowe, A3
A tu takie cosie xD


Do znów Miśki :*
Ania :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz