niedziela, 3 listopada 2013

leniwa niedziela.


Cześć wszystkim. ;)
Dzisiejsza niedziela była mega leniwa, wstać o 11 i się nie wyspać.. gdy zobaczyłam pogodę za oknem powiedziałam sobie 'o nie dzisiaj zostaję w łóżku'. Tak też zrobiłam, zapaliłam świeczki, wzięłam do ręki książkę, a na potem jakiś dobry film. Między czasie upiekłam ciasto budyniowo jabłkowe i starałam wpoić sobie do głowy pole grawitacyjne i prawa Keplera, tak sprawdzian z fizyki..
Po 16 pojechałam z siostrą na basen i niedawno wróciłam, śmierdząca chlorem. -,- 



a tutaj kilka zdjęć z mojej leniwej niedzieli :



widok zza okna psuje humor..



a tą książkę Wam polecam!



no to idziem na basen :D





płaszczyk- SH, DIY(ćwieki)
sweterek- H&M
spodnie- H&M
buty- BUTIK
bransoletka- DIVA
       
                                                                                                  miłego wstawania jutro ;P do znów ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz