piątek, 1 listopada 2013

Naszywkowo, czyli małe DIY

Witajcie :D

Szybki post. Jak w tytule. Każdy to może zrobić, nic trudnego :) Troszkę kreatywności i mamy własne naszywki  za grosze :)
Wczoraj leniłam się w domu i postanowiłam "odświeżyć" troszu mojego czarnego krasnala :)
Moda teraz na rożnego typu napisy, więc Ania też ma swój, a że kocha pandy ... w sumie sami zobaczycie.
Jak w przyszłym tygodniu będę miała trochę czasu biorę się za kolejne naszywki, żeby troszkę stare ciuszki ożywić :)


 A więc tak to wygląda :) Zwykła naszywka ( moja nieogarnięta grzywa -.-), ale nasza :) Mój sposób na oszczędzanie :)



No to tak... Czego użyłam :)

  • Kawałek materiału 

  • Biała farba akrylowa (Renesans 01 )
  •  Moja stara czapka :)
  •  Pędzelek (Syntetyczny,Koci język, Renesans roz.0)

  • Przypinki ! :3
 Na materiale piszecie, potem koniecznie kiedy wyschnie trzeba ZAPRASOWAĆ, igła nitka i szyjemy :D :D Jeśli w przyszłości chcielibyście wyprać coś na czym jest farba akrylowa pamiętajcie, woda nie może być cieplejsza niż 40 stopni :)



Ja mykam, do znów :) Anke

1 komentarz:

  1. świetny pomysł ! :)

    http://cammillie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń