wtorek, 5 listopada 2013

Wtorkowo.


Tylko Anke wymyśli tak kreatywny tytuł :D
Miałam się uczyć, a wyszło jak wyszło xD Dzisiaj do ogarnięcia mam cały antyk i daty na Historie. Pisałam fizyke i jestem pewna, że będzie ocena pozytywna. Teraz jeszcze muszę poprawiać angielski bo jak tak dalej pójdzie to mamusia dostanie karteczkę na wywiadówce z zagrożeniem -.-
Przez weekend zmieniałam kolor włosów. Nie miała to być żadna duża zmiana. Farbowałam się Wellaton, kolor Burgund. Zdjęcia nie ma gdyż iż ozaisz ponieważ jestem załamana... Czekam aż wyblakną.

Normalnie ludzie jaram się!  Jakiś czas temu mogliśmy usłyszeć nową piosenkę McFly (z szóstej płyty) "Love is on the Radio". Mimo, że klimaty a'la country mi srednio siadły, ale to jest McFly- ja kocham wszystko co z nimi związane <3
 3 LISTOPADA 2013 opublikowano na kanale McFlyVEVO teledysk.


  Dougie z młotkiem ^^ On jest genialny ! Każda scena,  kadr czy jak się to zwie - IDEALNA ! Po prostu :3











CZEKAM NA ROK 2014 !!!!!!
TYLE SIĘ BĘDZIE DZIAŁO !!

1. Album 6
2. Album 6 TOUR
3. WEDDING

4. MCBABY




Wiecie co wam powiem. Idę się edukować :D
do znów Xx



1 komentarz:

  1. Fajny blog :)
    zapraszam na mojego:http://marysiapiotrowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń