piątek, 27 grudnia 2013

prosto i wygodnie.

Cześć Wam!

W pierwszy dzień świąt wybrałyśmy się z Anią i moją kuzynką na spacer. Poprosiłam Anię o kilka zdjęć z myślą że dodam outfit tutaj na bloga :) Stylizacja jest mega prosta i na luzie, takie lubię najbardziej. Bo przecież wygoda jest najważniejsza. Kurtka którą mam na sobie to absolutnie mój nowy ulubieniec, wychaczyłam ją ostatnio w sh. Myślę ze dodam post o ulubieńcach i ona na pewno się tam pojawi. A teraz mała porcja zdjęć :






         sweterek- bershka
          legginsy- new yorker
           kurtka- sh
             buty- McArthur

                                                                                                        buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Genialny outfit ,bardzo podoba mi się ta kurteczka *.*

    Obserwujemy wzajemnie ? Zaobserwuj ,a ja na 200 % się odwdzięczę :)

    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No, outfit bomba :D Ślicznie się ubrałaś, a kurtka boska :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej c:
    wspominałyście o wspólnej obserwacji, jestem za :D
    już zaobserwowałam ;)
    super look :3
    fajny kolczyk :p

    http://our-place-is-here.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look ;) bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog :) Stylizacja na luzie :) faajnie
    http://red-hairedfashionista.blogspot.com/
    Obserwujemy?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. i to m isie pdooba żadnych bajerów i nachalnosci i tak trzymaj !!

    zapraszam na rozdanie
    www.lukaszmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka genialna! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, buty są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja :)

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji www.aneczka84.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń