poniedziałek, 6 stycznia 2014

codzienność


Cześć wszystkim ! :)
Ostatnio w tą piękną jesienno-wiosenną pogodę wybrałyśmy się z Fredzią na zdjęcia. W sumie za bardzo ich nie planowałyśmy. Taki spontan. Naszym celem były ruiny starej cementowni. Niestety nie przewidziałyśmy, że spotkamy się z dość znaczącą ilością błota która bardo polubi się z naszym obuwiem.
Ta stylizacja jest t o taka codzienność. Najbardziej lubię ubierać się na luzie, sportowo. 
Luźny t-shirt w zestawieniu z legginsami ze skórzanymi wstawkami, a do tego moje ukochane Jordany <3
Okryciem wierzchnim w tym wypadku był zwyczajny czarny płaszczyk.







moje bardzo czyste buty </3


 T-shirt- Sinsay
Legginsy- targ
Buty- Jordan Air Flight
Bransoletki- z szafki Fredzi/handmade


Całuski Miśki/ Ania Xx

17 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja. :-)
    -------------------------
    Za każdą obs się odwdzięczam.
    http://patka-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne Wam wyszły :)

    notthisstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ssuper foty :) jaki apatar masz i jaki program do obróbki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat to Canon 650D a program photoscape, choć niedługo mam zamiar nauczyć się PS :) / Martyna

      Usuń
  4. Świetne leginsy.! xx
    Zapraszam do mnie. ;)

    http://musicismybestfiend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super leginsy!
    papieroski <3 ohhh <3<3<3

    zapraszam do obserwowaniu mnie na facebook'u: https://www.facebook.com/miauczak

    OdpowiedzUsuń
  6. ze mnie chudzinka? nie przesadzajmy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na serio :) figury pozazdrościć :*

      Usuń
  7. wyglądasz bardzo fajnie;)

    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli ci się spodoba:)
    >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny t-shirt i bransoletki *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! :)

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję :)
    Dzięki, za miłe słowa jakie zostawiłyście u mnie na blogu w komentarzu :)
    Zapraszam was na nowego posta i do obserwacji.
    Trzymajcie się ślicznoty! <3
    http://pa-gada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Spontaniczne zdjęcia to najlepsze zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna całość :)
    Bransoletki również bardzo ładne są,podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń