wtorek, 28 stycznia 2014

W KOŃCU MAMY ŚNIEG!


Cześć ;)

Z góry przepraszam za taką długą przerwę, ale dziś już jestem z nowiutkim postem.


Dziś obiecałam młodszej siostrze że odwiedzimy babcie, ale przed tym zaciągnęłam ją na krótki spacer. Bardzo chciałam nowe zdjęcia, ale czy 8- letnie dziecko mi je zrobi? a jednak! Więc, założyłam dosyć grube, czarne rajstopy, do tego sukienkę, którą w tej stylizacji użyłam jako spódniczkę, ponieważ całą górę zakrywa mi biały sweterek, który według mnie fajnie kontrastuje z granatem. Do tego moja ukochana parka + trapery, aleale jak widać mocnym akcentem całej stylizacji jest czerwony komin, który to wszystko ożywia. Taka wisienka na torcie ;p











a tutaj mój mały fotograf, dziękuje ♥

    I JAK WAM SIĘ PODOBA?


A teraz razem z moim przepysznym musem owocowym uciekam oglądać jakiś film :)

buziaki ;*

sweterek- sh
sukienka- h&m
buty- McArthur
kurtka- sh
bransoletka- cropp
zegarek- QUARTZ
czapka- cropp
komin- C&A
torebka- Biedronka (y)

8 komentarzy:

  1. oj, ja już chciałabym żeby śnieg poszedł sobie :D:D

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiego aparatu używasz ? :D
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za odwiedziny;)
    obserwuję i liczę na rewanż;)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciory w moim typie;) u mnie dzisiaj śnieg padał przez 5 minut aż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wyglądasz fantastycznie, zdjęcia są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń